
درباره ما
کاهش دوره مصرف
ثبت فرمول جدید
مطالعات بالینی تایید شده
فرمولاسیون به شیوه های نوین داروسازی
داروسازی دیموند
شرکت داروسازی دیموند پس از یک سال از آغاز فعالیت توزیع محصولات در داروخانه های سراسر کشور جهت روند رو به رو شد خود از طریق شبکههای ارتباطی مختلف برنامه ارزیابی و رضایتمندی مشتریان خودرا بر اساس چهار اصل زیر بنای این شرکت آغاز نموده است که با توجه به در جریان بودن این مسیر به صورت ماهانه نمودار تغییر خواهد کرد.
"ما در مجموعه ای عجین شده از داروسازی کهن و تحقیقات داروسازی مدرن بستری برای ارتقاء سلامت جامعه فراهم خواهیم نمود و با توجه کامل به ارزش های انسانی و پیاده سازی مدیریت بر پایه ارزشها برای کارکنان خود، سلامتی و محیط زیستی سالم را به بشریت هدیه خواهیم داد."
"بیانیه ماموریت""ما بر آنیم تا با تکیه بر دانش متخصصان مجرب و دانشمندان فرهیخته کشور بتوانیم موجب اثر بخشی بالا و کم کردن دوز مصرفی داروهای تولید شده گردیده و رضایت مندی بیماران را افزایش دهیم. همچنین تا سال 1400 با ورود به تکنولوژِِیNano و Bioگامی بزرگ در پیشرفت عرصه داروسازی کشور و درمان بیماران برداریم."
"چشم انداز"""

مهندس احمد قاسم پور
مدیر بازاریابی و فروش
کارشناس ارشد مدیریت (MBA)
۷ سال سابقه در صنعت بازاریابی داروهای گیاهی

محسن حیدری
عضوهئت مدیره
نائب رییس هیئت مدیره شرکت داروسازی دیموند

دکتر محمد مهدی ربانی
رئییس هیئت مدیره
دکترای مدیریت
۱۵ سال سابقه در زمینه واردات و توزیع دارو
مشاور مدیریت شرکت های دارویی ایران

دکتر محسن تاجیک
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
دکترای عالی مدیریت کسب و کار
۱۲ سال سابقه در صنعت داروهای گیاهی
مشاور مدیران در شرکتهای پخش و تولید محصولات گیاهی
ساعت
روز
ماه
سال
هفتمین همایش طلای سبز و چهارمین همایش ایران فارما ۱۳۹۷
